2010. november 2., kedd @ 10:02
0 Comments leave me one?
Elkezdődött a szünet. De valahogy olyan .. na mindegy. Mentem volna Pestre de nincs pénzem és anyuékat nem akartam megfosztani mert majd hétvégén megyünk Dunaújvárosba és arra kell a pénz.
Úgy be vagyok merülve az anime nézésbe hogy Playful Kiss óta nem néztem doramát de jövőhéten jön az új Jang Teuk Suk doramám amitől úgy parázok @.@ Nem tom az ő házasságát hogy fogom tűrni. Mert még Kim Hyun Joong Cica még szép lánnyal is kelt egybe de az a nő O_O Hát valami félelmetesen ronda nem is tudom hogy tudott olyan fejjel színésznek menni. O_O Unokahúgom példaképe lettem. XD Csak tudnám miért.
Aztán rájöttem hogy egyszer tök egyedül leszek. Amin nem kéne meglepődni mivel mostanság elégé társaság kerülő vagyok.. szal csak egy röpke időre lesz szar ha egyszer csak mindenki elfelejt hiszen én tehetek róla egyedül. Szóval ennyit erről.
 Am nagy félelmetes vagyok Két animét az egyik 240 a másik 180 részes és befejztem alig egy hónap alatt. Milyen nagy vagyok már XD
És Józsi megcsinálta köbö 5 perce a lámpámat behozza erre két percre rá kiég a körte. xD És előtte azt modnta reméli két hétíg nem rontom el.. hát.. két percíg bírta.. A kettő megegyezik. xD

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

{H o m e}

This is me, my blog, my rules ! Spammer are not allowed.
I don't like the rippers and copycats
your comment makes me happy :D


Designer: Romanticide
Icons: Core Ability +81
Pixels: Romanticide
Background: Five points apart