2010. november 8., hétfő @ 10:40
0 Comments leave me one?
Hú~ Nem rég hazajött haverom megint Angliából, ahhoz képest hogy nagy paritt ígért semmi se lett belőle. Egyértelmű volt na mindegy. XD Bementem Popóval a volt sulimba mert még nem láttam, azóta hogy ki lett pofozva. Csak a volt matek tanárom jött oda hozzánk a többi úgy elment mellettem. még a saját volt osztályfőnököm is T_T nyalja ki a picsámat. XD Aztán elmentünk kínait enni.. Akik láttak azt hitték randizunk pedig NEEEEEEEEEM. XD Amúgyis fiatalabb és nem is helyes és nyomi XD
Aztán ősziszünet ~ semmi extra. úgy volt megyek pestre de nem mentem mert nem volt pénzem T_T de majd két ünnep között téliben. : D Azután Hétvégén újvárosba voltam keresztanyámnál babalátogatóba. Nellike sokkal aranyosabb mint képeket. Képeken nagy nyominak nézett ki élőbe édesebb volt. nagy kék szemekkel. De a szeme nagyobb volt mint a feje XD Azután uncsimmal meg öccsémel játszottunk, olyat hogy egymást kellett nézni és aki hamarabb elneveti magát megesz egy csili paprikát. Első körbe Máté akkorát böfögött hogy Dani rögtön felnevetett második körbe meg nevettetni akartam a többieket erre saját magam röhögtem el magam így megszívtam de kicsi paprikát kaptam így egybe lenyeltem az egészet így nem éreztem a csípős ízt. xD Aztán am odafele is meg hazafele is végig new moont olvastam. És amikor pestre éltünk akartam volna lillusnak küldeni online smsm ölelést mivel már egy városba voltunk de nincs pénz a kártyámon T_T  szal ennyi. xD
Am vissza raktam a chatet ha valaki esetleg észre vette volna. [én mondtam hogy oda nem írnak xD]

 

AKAROM AKAROM AKAROM T__________T

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

{H o m e}

This is me, my blog, my rules ! Spammer are not allowed.
I don't like the rippers and copycats
your comment makes me happy :D


Designer: Romanticide
Icons: Core Ability +81
Pixels: Romanticide
Background: Five points apart