2010. november 13., szombat @ 3:25
0 Comments leave me one?
Huhú. :D Szerdán nyolcadikosokat kísértünk. Én Fanni meg Anita. Hat embert kísértünk, akik még normálisak is voltak. Örültem hogy ilyen csapatot kaptunk. Valahogy egy tucatnyi kis köcsög paraszt barmokat kikapva elég gáz lett volna. xD Megmutattuk nekik a sulit így végig. Bementünk egy info és egy számvitel órára, ami mind nagyon unalmas volt O_O És elv mi fogunk kísérgetni továbbra is. :D Árpádosokat akarok *w*
Aztán azon filózok kiszőkítem a hajamat talán vagyis csak az alját. Csak legyen pénzem és megyek XD
És anyu tegnap szülőin volt @.@ És nem állok semmire se bukásra vagyis nem kaptam meg a fizika egyesemet *w* Király vagyok. xD A bioszomat meg kipuskáztam de tuti így se lesz ötös az a nő nagyon maximalista o.o


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

{H o m e}

This is me, my blog, my rules ! Spammer are not allowed.
I don't like the rippers and copycats
your comment makes me happy :D


Designer: Romanticide
Icons: Core Ability +81
Pixels: Romanticide
Background: Five points apart