2010. november 16., kedd @ 7:40
0 Comments leave me one?
A mai nap elégé átlagos volt, de voltak vicces dolgok is. Törire senki sem tanult és csak két ember csinált házit így a tanár picit bepöccent ._." De szeret minket és van időnk csütörtökig pótolni. ÉS kaptam két kisötöst mert scaneltem.yey. xD Aztán biosz volt. Nem osztotta ki a dogákat, pedig annyira kíváncsi vagyok, mit fog benne találni hiányosságot, azok után, hogy mindent kiírtam a füzetből. XDD És msot kezdtük el az emberi testet venni, és elkezdtünk a sejtekről, beszélni és kilyukadtunk ott, hogy mostanság sportot űznek a szexből. XD És elkezdte mondani, hogy ennek így nincs értelme mert, hogy a szexnek is meg vannak a maga kultúrái, és hogy az csak úgy szép, hogy ha két olyan embert közt jön létre akik szerelmesek egymásba pont pont pont. És mi elkezdtünk így nevetgélni, de nem azért, mert nincs igaza a tanárnak,. sőt, csak hirtelen mindenkinek eszébe jutott egy bizonyos személy. És akkor mindenki ide-oda pillantott meg mosolygott, valaki nevetett is, aztán azon kezdtünk el nevetni, hogy azaz osztálytársam, aki amellett a bizonyos személy mellett ült, már nagyon nehezen tartotta vissza a nevetését. És a poén az hogy az a csaj meg csak nevetett meg nevetett.
Amúgy röviden annyi a sztori a csajról, hogy ő azzal henceg hányan köhömöljék meg a héten ._."" Na mindegy. Engem undorodva fog el a dolog. @.@
Aztán ilyen átlagos dologként megemlítem, hogy befejeztem a Yu Gi Oh 5D-t mármint beértem olyan két hét alatt, a két évet, amióta adják így nézhetem hetente. Jááj. XD Bővül a lista. Bár eddig csak három anime található rajta. XDDD És most a Code Geast-t kezdtem el nézni. És tetszik. Kicsit Death Note fíling, bár az mondjuk jobban tetszett de ez is jó. :DD Hát ennyi.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

{H o m e}

This is me, my blog, my rules ! Spammer are not allowed.
I don't like the rippers and copycats
your comment makes me happy :D


Designer: Romanticide
Icons: Core Ability +81
Pixels: Romanticide
Background: Five points apart