2010. november 20., szombat @ 6:07
0 Comments leave me one?
Huszonötödik bejegyzés. yeey.xD
Na szóval. Pénteken négy órám volt és az is mind fél órás. így 11re otthon voltam. hamarabb is megérkezhettem volna, csak még Fannival ott maradtunk, hogy együtt várjuk be a pasiját. Aztán~ Amikro hazajöttem olvastam az Eclipset, és ahhoz képest hogy eldöntöttem tanulni fogok, sztem megint minden vasárnapra hagyok. XD Angolból feletem valami kutyás szövegből, és ötös lett. Jah és vittem a tanárnak ilyen kiöntött karácsonyi gipsz bigyókat, amit majd mi festünk ki. Jah és a rossz cédéim negyedét
Aztán végre megnéztem tegnap a YG 5D új részét, azért illet már felrakni ._. Utána mivel tegnap lettem volna két éves Jinnel ha nem lettem volna olyan balfasz, hogy két hónapig utálom, mert nem őt tettem előrébb hanem a bandát. DE segáz, majd Januárban. XD Megnéztem a filmet, még midnig imádom aztán egy mappába volt valahogy pár PV-vel [már nincs] így beadta a Gazette - Shiverjét. Annyira szeretem azt a számot és olyan kekszek, főleg Uruha. És amennyi negatív kritikát kapott tegnap megtudtam, hogy nagyon sokak szerették még azt a haját *w* Bár mondjuk Uruhát mindig lehet szeretni akárhogy néz ki. :P És akkor eszembe jutott hogy nekem van még egy Gazetto koncim amit még nem is láttam, így úgy döntöttem megnézem. Másfélórás koncit négy óra alatt letudtam. XD De az a koncert ááh *w* Így gépen nézve is hatalmas nagy hangulat volt. A közönség egyszerre mozgott, és egyszerűen hatalmas fangörcs volt az egész. És azok a fejmozgások. Annyira jó volt nézni *w* És mutattak egy anyukát aki egy alig két éves gyerekkel ott nyomatta. XDD De am az olyan furi volt valami. Mintha nem is koncertre készültek volna. Votlak ott iylen kis rózsaszín ruhás kislányok, meg olyanok is akiken még az egyenruha volt. Tök fura volt. NEm tudom, én MYV-n és LM.C-n is próbáltam kicsit rockosabbra venni a figurát [de az mellékes hogy nem jött össze XDD]. Bár mondjuk egy ilyen koncin nem a külső a lényeg de nah. XDD
Aztán annak meg örülök, hogy valamennyire plörkön Nekoval újra beszélek. Azt hittem utál, és ezért be se mertem jelölni, aztán bátor voltam és végülis megvagyunk :3
Aztán ma voltam Miskolcon anyuékkal, mert megkaptam a névnapomra a pénzt [ami még csak jövőhéten lesz ] és így vettem egy csizmát, egy felsőt, két fülbevalót és hajvasalót ami göndörít is. *w* Aminek azért örülök, mert egy rohadt kis kurva behúzta a hajsütőmet, és én rám mostanság tök spontán rám jön a hullámos hajat akarok érzet. XD
És akarok még Jrock koncikat nézni de még nem tölthetek T__T De én akarok T_T ozt, meg girut, meg még gazettot, meg miyavit, meg sok mindenkit. Wááá megverem Mátét. XDD

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

{H o m e}

This is me, my blog, my rules ! Spammer are not allowed.
I don't like the rippers and copycats
your comment makes me happy :D


Designer: Romanticide
Icons: Core Ability +81
Pixels: Romanticide
Background: Five points apart