2010. december 13., hétfő @ 7:58
0 Comments leave me one?
De végülis mindegy jól kijött a dolog. Azután így elvoltunk msn net beszélgetés bla bla majd elkészültünk, és kilenc körül találkoztunk Kazuval a Blahás mekinél. húúú *w* Aztán felszálltunk a villamosra, és ott voltak csacáék. XDDDD elég vickes volt O.O nem köszönt meg semmi, sztem azt se tudta ki vagyok, de én tudtam és húú. XD Konkurencia ~ De végül megérkeztünk meg minden. És először kevesen voltak majd jött a nép és jött. Ott találkoztunk Namiékkal. Akiről azelőtt csak hallottam de most megismertem ~ ÉS volt ott egy csaj aki hasonlóan nézet ki mint JinJin de nem tudta megállapítani ő e az, így nem mentem oda hozzá. XDD Meg később Sato- Lillus barátnője is csatlakozott olykor olykor. Kedves lánynak tűnt, nem értem miért nem bírja Tara ._."  És adták sok kedvenc zenémet. Volt KAT-TUN, meg NEWS, Meg SS501 meg Big Bang meg 2NE1 meg sok sok sok. Alice Nine meg GAckt hogy kiélhessük a rocker énünket is ~ A vége felemeg betámadtak mongolok. Lillát, Sato-t meg Kazut, vicces volt nézni őket. XD Én mindig is tudtam hogy nem vagyok vonzó egyéniség. XDDD De valahogy nem zargat ._." De összesgébe érdekes volt meg jó és kjúú XDDD Vicces emberek voltak ott, olyanok akikről nem hittem volna hogy olyat hallgatnak mint én, de végülis egy csomószor énekelték a számokat így biztos nem kamu fanok voltak, vagyis legalább tudták mi a dörgés. owo


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

{H o m e}

This is me, my blog, my rules ! Spammer are not allowed.
I don't like the rippers and copycats
your comment makes me happy :D


Designer: Romanticide
Icons: Core Ability +81
Pixels: Romanticide
Background: Five points apart