2011. január 1., szombat @ 6:33
0 Comments leave me one?
Mindjárt vége a téli szünetnek. T_T
Olyan hamar eltelt, pedig nekem még egy héttel hosszabb is volt ._."
Karácsony tök átlagos volt. Beköltöztem a konyhába és sütögettem. Karácsonyra meg csak pénzt kaptam. Meg mamától ágyneműt. És a postás bácsim, meghozta Girugämeshre a jegyeket *__*
Aztán 27.én mentem volna pestre de no jegy O_O Így 28.án utaztam, és tök korán keltem T__T De fent voltam fél12re. Végig zenét hallgattam meg NANA mangát olvastam. Megérkeztem ott volt Tara meg Bonifác [ a kutya]. Hazamentünk, Lillus meg odajött. Ajándékadás volt. remélem örültek neki. Lillus Dorama DVD-ket kapott meg valami minilámpás izét. Tara meg kisangyalkát, meg smineks bigyókat. Lillsutól meg kaptunk fincsi csokis muffint Tarától meg kulcstartót.
Délután találkoztunk Roxal és Csokival. Arénáztunk Szegény Csoki megint várt T_T Aztán bementünk a Libribe asszem, valami könyves boltba, ahol mangát kerestünk de nem találtunk, így megkérdeztünk egy bácsit. Végül nézelődtünk és levettünk egyet, és leültünk a tekikre és azon olvastuk. De nem is olyan jó ._." pedig régen meg akartam venni, mert olyan szép volt a borítója. XD Na igen ne a borítóról ítéljünk meg egy könyvet. ._." Aztán kimentünk akkor leültem Tarához meg Roxhoz Lilla meg Csoki eltűntek valami cipős boltba. ÉS ettem Rox anyukája-féle csokiscsigát. Fincsi volt. OWO
Aztán csokival mehetnékünk volt így szétnéztünk és találtunk egy olyan édes boltot *________* Akarok egyet Miskolcra és mindig ott vásárolnánk. Bár akkor a Bijou Brigitte elvesztene egy törzsvásárlót de leszarom. XD
És meghívtam Csokit a mekibe mert szegény éhezett.>w<
Aztán felmentünk tarához, meghallgattuk a bátyja vicces sztorijait. Nagy arc a gyerek. XD 
AZtán kikésértük Csokit a nem tom milyen megállohoz majd visszamentünk.
Másnap moziba mentünk. Az Ilyen az életet néztük. Olyan vicces volt nekem tetszett és az a pali ááááh *w* Már valahol láttam de nem tom hol T___T Mindegy attól még olyan karja volt gec O_O Öröm volt nézni. xD
Aztán úgy volt hogy csütörtökön megyek haza, este, de végül megbeszéltem anyuval, hogy had maradjak mert szerettem volna menni Bereczki koncertre. Így maradtam, de előtte találkoztam az unokámmal. OWO Elmentünk volna a Zakába ha nyitva van, de nem volt. XD Aztán megyünk visszafele és egy pali leállít, minekt egy iylen szöveggel tőlük 3méterrel, hogy: Lányok ne haragudjatok, nem is megyek közelebb, csak hogy ne féljetek, de nem tudnátok támogatni a szilveszterünket. Olyan vicces volt. XDDD És vettünk narancslevet, aminek a kupakját nem tudtam leszedni, így vízhólyag nőtt a tenyeremen. XDDD
Aztán elmentünk és megvettem az -OZ- jegyeket. És Kazunak is kipótoltam így ő is jön *____* Megittunk a mekibe egy kapucsínóóót aztán meg hazaindultunk de előtte megvártam Lillát meg Évit, úgy mentünk Tarához. Aztán megindultunk a koncira. Útközben találkoztunk Zsuzsival, majd elmentünk a Symához és wáá kis várakozással elkezdődött a Bereczki koncert és nagyon jó volt. Előttünk volt az a lángkilövő cső így majd leégett a pofánk de vicces volt. XDD
Aztán pénteken hazamentem. És ennyi. xd



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

{H o m e}

This is me, my blog, my rules ! Spammer are not allowed.
I don't like the rippers and copycats
your comment makes me happy :D


Designer: Romanticide
Icons: Core Ability +81
Pixels: Romanticide
Background: Five points apart