2011. január 24., hétfő @ 10:09
0 Comments leave me one?
Háááá ~ Keti felment Budapestre megint. XD Szombaton mentem és fent voltam fél4re OWO És ott volt Kazu és elmentünk hozzá és nagy messze lakik. XDDD És akkor megcsináltuk a palkátot lefújtuk feketével satöbö és nekem tetszett, amíg el nem basztam másnap a színezéssel. XD ÉS felmentünk és akkor elkezdtünk Gazette koncikat nézni. *-* A DIM-et kipörgettük. És Aoi még mindig egy ribanc. XDD Jah és Naruto filmet is néztünk. A shippuddenből a kettest mert kellett nekünk Szászke-kun~ XD
Aztán másnap 23.-a lett és báám -OZ- *-* Reggel elkészültünk nagy nehezen meg felkeltünk beraktuk  Stucked Rubbisht És bepöndöríttetem Kazu haját, de szegényt biztos úgy megtéptem T____T És szegény kazutól annyi mindent behúztam a koncira. T-T Tök köcsi vagyok már D: De lényegében jól mutattunk. XD
Aztán olyan fél öt körül kiértünk az A38hoz. Egyszer tévesztettünk egy ferencet de végül megérkeztünk :D És Viccu már ott volt *-* Aztán később Hizu is csatlakozott majd Pinku és Ichi is *-* És végül Bambíí húgi is megérkezett ~~~*-* Hát végül is lényegébe vagy 3 órát csöveltünk D: Ráadásul az a köcsög szőke nő így elkanyarított minket és egy sorba állított D: Azt úgy utálom XD Nem elég hogy még stáb tag és nagyba nyomatja a tagokkal a dumát még köcsög is =_= Már majdnem bejutottunk mikor Kazu megszólalt hogy poén lenen ha kirepülne a jegy valaki kezéből és nem berepült. Kettő is. XD Stílusos volt D: Aztán mikor már csak pár perc volt kabát le kezdjünk el megfagyni. Oh Yeah ~ nagyon fasza volt X333 Aztán én meg ÍViccu jutottunk be először majd jöttek a többiek is aztán vettem dolgokat is *-* És végül mire a koncert nekikezdődött szétszóródtunk. Ilyen kicsi kettes csoportokba é tök összehaverkodtam két csajjal OWO És az egyik úgy hasonlított egy ismerősömre. XD ÉS ott volt a csaj akivel LM.C-n spanoltam le de nem ismert meg én meg nem köszöntem mert sztem tuti elfelejtett. xD
Szóval Félnyolckor a nem létező függönyök lezúdultak és neki kezdődött a show. ÉS a tagok egyenként jöttek be és öngyújtóztak mitn ahogy midne koncin szokták *-* Annyi különbséggel hogy japánba a jegy mellé megy a gyújtó és ha valamelyik tag feloltja akkor az összes néző is de mi csórók vagyunk. XDDD De amúgy lényegébe a műsor nagyon jó volt és hatásos *-* És akkorák a tagok. Jó Zukki tök komoly volt nem csinált semmit csak nyomatta a dobott de azt legalább jól csinálta. XD Kis troll fejű. XD De Aki ááh *-* előttünk nagyon nyomatta a perverzióját és csak majdnem überálta Natsukijét, XD Az akkroa egy perverz O.O Engedte hogy fogdossuk meg ilyenek. De milyen szép puha haja van TwT Amúgy Aki meg NAtsukival lepacsiztam és leköptek minket *-* És Natsuki csinált egy bodysurföt a szőke köcsög liba meg mellettem majdnem szívinfarktust kapott mert erre ő sem számított. XD AZtán csináltak képet és tuti nem leszek rajta T-T De az durva volt, hogy Akit lehúzták a fanok. Bár én nem vettem észre csak az tűnt fel, hogy a kis japán csávóka segít neki kimászni a tömegből. XD Jah és Akinak még a műhaját is kihúzták. csórikám~ XD
Annak mondjuk örülök hogy Tama néha elénk mászott mert hát No.1 és azt hittem alig fogom látni de néha sikerült elénk másznia :33 És Nao az egy köcsög O.O Nagyban szórakozott velünk csak felénk hajolt de azt hogy egy pacsit adjon nekünk vagy valami áh nem. XD 
És akkor lehetett dedikáltatni *-* De előtte dugiba akartunk egy képet még Pinkut is úgy állítottam mintha őt fotóznám, de az az angol köcsög beszólt -.-"" És akkro ötösével mehettünk fel a színpadra és akkor mentem fel, és Natsuki volt elől. De oylan édes volt beszéltem vele két sort *-* XD JAh és előtte az a Lili odaadta az övtáskáját hogy írassam alá Tamával.X3
Én: You guys were very cool ~
Natsuki: cool? *felvont szemöldökös vigyor és rámnéz*
Én: Yeah so cool
Natsuki: *hatalmas vigyor* Oh Thankyou ~
*Keti meghal*
ZAtán Zukkinak csak megköszöntem és végül Tamához értem. Keti maj meghal miközbe figyeli hogy aláírja aposzterét, majd eszébe jut az övtáska.
Én: Can you sign it to me?
*Tama értetlenül néz*
Én: *mutogat a táskára* Can you sign it to me? *ÉS csinál iylen hülye jelet mintha aláírna valamitxd*
Tama: Yes Yes *elveszi és mosolyog* *Keti megint meghal XD*
*Keti Naohoz ér* *NAo édesen mosolyog és aláírja* *Keti pedig megköszöni.*
És Akihoz értem és áááh *-* Ott voltam előtte a koncert alatt feltűntem neki mint a kalapos kiscsaj gondolom, De am csomószor lesett engem meg lelőtt a gitárral. XD
*És akkor Keti megy aláíratni* Aki: Hey You! *Keti pedig szívrohamban eltávozik* Annyira ledöbbentem hogy eszébe jutottam *__*
Így végül alá lett íratva a poszterem és már kint van a falamon *-* A CD-ket meg szépen eltettem bár eltört az egyik tokja T-T



Keti ezt a számot bekönnyezte TWT

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

{H o m e}

This is me, my blog, my rules ! Spammer are not allowed.
I don't like the rippers and copycats
your comment makes me happy :D


Designer: Romanticide
Icons: Core Ability +81
Pixels: Romanticide
Background: Five points apart