35.
2011. április 11., hétfő @ 6:02
0 Comments leave me one?
Idegesítő ez a dolog. Csalódnak bennem az emberek :,D Nem vagyok én tökéletes meg van a véleményem ha valakinek nem tetszik így jártam. ^^" És akkor most már játszunk nyílt lapokkal. Idegesítő dolog Neko és Luchy között ez a folytonos viszály, ami maitt elvileg én olyan szar embernek vagyok nyilvánítva :,D Nem igazán zargat ^^" Luchy barátja maradtam, mivel Neko nem egyszer eldobott, törölt az életéből. Én próbálkoztam kibékülni de valahogy ez lett a vége. De a viszályok még mai napig folytatódnak. Én Luchy mellett voltam, nem tudom pontosan mi volt a másik oldalon, de egy biztos hogy mindkettejüknek szar volt amikor először összevesztek, meg is voltak a szebbnél szebb vélemények a másikról, de végül Luchy úgy döntött szarik bele, éli tovább az életét más barátokkal. De valahogy nekem így távolról úgy tűnt nekonak nem megy. ._." Mindig voltak megjegyzései és ezekután csoda hogy kikelt magából Luchy majd a többiek is.
A tegnapi eset miatt, nem szóltam volna be Nekonak, ha nem amellett, hogy kiírja nem lo a kt-onlineról, még nem kezdi el szapulni. Mert akkor még megértem, hisz két egyformájú témájú oldal, felmerül a kérdés. De végül mégis leírta, és engem egyedül ez zavart meg. Én nem adnék Luchynak igazat, ha én úgy érezném téved. Én nem nyalnám a seggét. Ha úgy vélem Nekonak van igaza meg mondom, vagy bárki másnak, én nem nyalom senki seggét sem azért, hogy szeressenek, vagy nem nyalok be másnak, hogy fogadjanak el. Azt hiszem ilyen embernek ismerhetnek meg.
Sajnálom hogy Gergő csalódtál bennem, de ha te egy ilyen miatt eldobsz 10 év barátságot kedves egészségedre :,3 ÉS másik Neko ~ Bocsánat hogy így mondom de nah sokan vagytok @_@ Csalódtál bennem, de szerintem egyértelmű volt, hogy én Luchy mellett voksolok, ha neki adok igazat,  míg te a te barátodnak. Ez ennyi. De ahogy te gondolod. :,D

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

{H o m e}

This is me, my blog, my rules ! Spammer are not allowed.
I don't like the rippers and copycats
your comment makes me happy :D


Designer: Romanticide
Icons: Core Ability +81
Pixels: Romanticide
Background: Five points apart